Tento typ kola T-160 ve vel. M je možné otestovat v našem testovacím centru ZDE . Novinka roku 2022, inovovaný T-160 je reinkarnací toho nejlepšího ze svého předchůdce T-160 V1, a také v testech vítězícího S-150… Více informací
Tento typ kola T-160 ve vel. M je možné otestovat v našem testovacím centru ZDE .
Novinka roku 2022, inovovaný T-160 je reinkarnací toho nejlepšího ze svého předchůdce T-160 V1, a také v testech vítězícího S-150 29er, perfektní trail bike pro dnešní a budoucí generaci trailových jezdců.
Těží z kombinace naší ověřené Whyte OTO (Optimised Trail Offset) geometrie založené na vidlicích se zkráceným offsetem, s novým hliníkovým rámem a 150mm super-citlivého odpružení na zadním kole. T-160 je příslibem all-mountain zážitků, rychlosti, ovladatelnosti a vyváženého chování, na těch nejtechničtějších trailech jaké si jen dovedete představit.
Robustní rám s těsněním proti vodě a špíně se čtyřletou zárukou. Zadní odpružená stavba s dvojitě utěsněnými průmyslovými ložisky typu Enduro bearings s doživotní zárukou pro prvního majitele kola.
Přesné řazení s pohonem SRAM GX Eagle 1x12. Účinné 4-pístkové brzdy SRAM Guide RE byly vyvinuty pro sjezd a e-biky, vidlice RockShox Lyric a teleskopická sedlovka Whyte Drop.it znamenají totální kontrolu na každém trailu, který se rozhodnete pokořit.
"Byl jsem víkend v bikeparku, prodrandil lokální traily a poslal tam i páďo v lehčím XC módu. T-160 je prostě jedno kolo na vše."
Test WHYTE T-160 S magazínu DOLEKOP.COM zde
"Výtečné je odpružení! Zadní stavba je příkladně klidná při šlapání, přitom jemně reaguje na nerovnosti a s chutí „baští“ velké nárazy."
Test WHYTE T-160 RS magazínu BIKEANDRIDE.CZ zde
Doživotní záruka na ložiska odpružení
Jako původní majitel kola si můžete užívat klid v duši s prodlouženou 4-letou zárukou na rám proti materiálovým a výrobním vadám. Navíc na všechna naše celoodpružená kola poskytujeme doživotní záruku na všechna ložiska čepů odpružení pro původního majitele – takže až se nakonec opotřebují, dodáme vám novou sadu zdarma.

![]() |
E-biky Whyte v této kategorii jsou postavené na to, aby zvládly všechno, co kola z nižších kategorií 1-road, 2-cross a 3-trail, ale nezaleknou se i pořádného terénu a sjezdu. Jsou to kola pro all-mountain a enduro, kde se i skáče a kola ztrácejí kontakt s terénem. Dropy by neměly být vyšší než 122 cm a rychlost by neměla přesáhnout 40 km/h. Tyhle kola se nebojí bikeparků se skoky, dropy, kořeny a kameny nebo nestabilního terénu. Ale pozor, vždycky si ověř, jestli je bikepark vhodný pro tuhle kategorii kol. Maximální váha kola a jezdce i s vybavením je 140kg. Více o kategoriích kol naleznete ZDE |
|
|
Whyte Total Geometry zajišťuje, že všichni jezdci na našich kolech jsou umístěni, vycentrováni do těžiště mezi předním a zadním kolem. Přesně tam, kde mají být, aby se kolo doslova propojilo s terénem a stabilizovalo – bez ohledu na velikost kola nebo rámu. Za námi jsou desetiletí zkoumání tisíců možných kombinací rozměrů a délek, při hledání dokonalé geometrie kola pro různé účely použití. Experimentovali jsme s dříve nevyzkoušenými konstrukcemi, lámali kola, porušovali konstrukční pravidla, lámáli i sami sebe při testování prototypů, učili se se, testovali komponenty a připomínkovali jejich vývoj, tlačili naše ověřené dodavatele komponentů na technické hranice, aby přemýšleli mimo běžné limity, aby jsme věděli co funguje nejlépe. Více o Whyte Total Geometry najdete ZDE
|
| M | L | XL |
|---|---|---|
| 168 – 178 cm | 178 – 188 cm | 188 – 198 cm |

| Velikost | M | L | XL |
|---|---|---|---|
| A - Hlavový úhel (°) | 64.6 | 64.6 | 64.6 |
| B - Sedlový úhel (°) | 75.1 | 74.8 | 74.6 |
| C - Horní trubka (mm) | 606 | 640 | 672 |
| D - Výška středu (mm) | 342 | 342 | 342 |
| E - Výška kola (mm) | 825 | 828 | 839 |
| F - Rozvor kola (mm) | 1222 | 1256 | 1290 |
| G - Zadní stavba (mm) | 440 | 440 | 440 |
| H - Průměr sedlovky (mm) | 30.9 | 30.9 | 30.9 |
| I - Hlavová trubka (mm) | 110 | 125 | 140 |
| J - Sedlová trubka (mm) | 431.8 | 457.2 | 482.6 |
| Stack (mm) | 632 | 645 | 659 |
| Reach (mm) | 450 | 478 | 505 |
Rám: 6061 Alloy, SCR Aluminium Front Triangle with Tapered Head Tube and Intergrip Seat Clamp System, ISCG, 2 Guide Mounts, Alloy Symmetrical SCR Rear Triangle, 148mm Boost Dropouts
Vidlice: RockShox Lyrik Select RC 29", 160mm Travel, 42mm Offset, DebonAir, Charger RC Damper, Fast Black Coating, Tapered Steerer, 110mm x 15mm Boost, Maxle Ultimate
Tlumič: RockShox Deluxe Select + RT, DebonAir, Fast Black Coating, Adjustable Rebound and 2 Position Compression
Hlavové složení: FSA No. 57E Orbit ZS, 1 1/2" Lower and 1 1/8" Upper Sealed Cartridge Bearings
Zadní náboj: Alloy, Double Sealed Cartridge Bearings, 12mm x 148mm Boost Thru Axle, 32 Hole
Přední náboj: Alloy, Double Sealed Cartridge Bearings, 15mm x 110mm Boost Thru Axle, 31mm Torque Caps, 32 Hole
Dráty: DT Swiss Champion 2.0mm, Black Stainless, Brass Nipples
Ráfky: WTB ST i30 TCS 2.0 System, Pinned Joint, Tubeless Ready, 32 Hole
Pláště: Maxxis Assegai TR 29” x 2.5” 60TPI, EXO Sidewall Protection, 3C Maxx Terra, Front, Maxxis Minion DHR II TR 29” x 2.4” WT 60TPI, EXO+ Sidewall Protection, Dual Compound, Rear
Řazení: SRAM GX Eagle, MMX, 12 Speed
Přehazovačka: SRAM GX Eagle, 12 Speed
Kazeta: SRAM PG-1230 Eagle, 11-50, 12 Speed
Řetěz: SRAM GX Eagle, 12 Speed
Kliky: SRAM X1 Eagle, X-SYNC 2, Direct Mount 32T, DUB, 170mm, Boost, 12 Speed
Středové složení: SRAM DUB, BSA, 73mm
Sedlovka: Whyte drop.it Post II Adjust, 30.9mm, M/L 140-170mm Travel, XL 170-200mm Travel, Shimano Remote Lever
Sedlo: Whyte Custom, Dual Density, Triple Panel Design
Řidítka: Whyte Custom 6061 Alloy, 15mm Rise, 31.8mm, 780mm Wide (XL 30mm Rise)
Představec: Whyte Gravity Stem, 40mm Extension
Rukojeti: Whyte Lock-on Enduro Grip
Přední brzda: SRAM Guide RE, 4 Piston with Sintered Metal Pads, 200mm Disc
Zadní brzda: SRAM Guide RE, 4 Piston with Sintered Metal Pads, 200mm Disc
Brzdové páky: SRAM Guide RE, MMX
Pedály: nejsou součástí
Váha: neudávána
Barva: Matt Moss Rose/Chalk
Velikost kol: 29"
RECENZE TEST 2